Гостевая книга

Показано 120 (всего 58 отзывов) Страницы: 123 > 
5

Гість
28.03.2019
Купил семена перца "Гриль-стручок". На пачке написано - В одном грамме - 250-300 шт. В пакете 0,2г, значит должно быть 50-60 шт. семян, а в наличии - 38 шт! Как это объяснит агрофирма?
Ответ администрации магазина:
Доброго дня! Ви придбали пакет перцю солодкого сорт Гриль-стручок, торгівельна марка "Агрофірма-Елітсортнасіння", з вмістом пакету 0,2 гр насіння. При переліку кількості насінин, які фасувались за вагою 0,2 г, виявили невідповідність кількості насінин безпосередньо в пакеті до кількості насінин, яку розрахували у відповідності до вказаної на пакеті ПРИБЛИЗНОЇ середньостатистичної кількості насінин в 1 гр перцю ВЗАГАЛІ. Як відомо, насіння різних сортів однієї культури має різний розмір і вагу в залежності від особливостей сорту, і іх значення можуть коливатися в залежності від умов вирощування ( температура навколишнього середовища,наявність добрив, ураження шкідниками і хворобами, обробіток посівів і т.і). Тому, як правило, при фасуванні вказують вагу 1000 насінин конкретної культури конкретного гібриду у конкретний період.Це стосується насіння гібридів, яке є найдорожчим насінням. Що стосується насіння сортів,яке не є таким дорогим у виробництві, як гібридне насіння,то воно фасується на ВАГУ (0,2г; 0,5г;1г і т. ін.) і кількість насінин в 1 гр може значно коливатись від середньо статистичних даних вказаних довідково, як це сталося у вашому випадку. Можемо погодитись з вами, що надруковані на пакеті дані про кількість насінин в 1 гр культури у такий спосіб як є,плутають покупця або вводять в оману. Можливо треба винайти такий спосіб надання інформації ,щоб покупець розумів, що це ПРИБЛИЗНІ СЕРЕДНІ УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ по КУЛЬТУРІ, а не точна кількість насінин. Переслідувалась мета допомогти покупцю зрозуміти - скільки ж ПРИБЛИЗНО буде насінин у 0,2г перцю, або томату, або іншої культури. Тому, приміть наші вибачення за невдало викладену інформацію і подяку за вашу пильність. Ми докладем зусилля,щоб правильно донести до покупця і інформацію, і наші намагання ДОПОМОГТИ, а не заплутувати.
5

Катерина
25.03.2019
Замовляю тут насіння овочів 4-й рік (а батьки - вже більше 10 років). Я не дуже вигідний покупець - замовляю на невеликі суми, - проте у ставленні магазину це ніколи не відчувається. Замовляти тут дуже приємно: все швидко, чітко, на рідкість адекватні інтелігентні працівники, приємні у спілкуванні. Імпонує, що говорите українською мовою. Стосовно самого насіння: дуже зручно, що на пакетиках вказані не тільки характеристики сорту, агротехніка висівання та вага насіння, а й кількість насінин в 1 г та % схожості. Я завжди беру кілька сортів одного овоча - з розрахунку на те, що якомусь сорту може не підійти грунт, якомусь - погодні умови року або мікрофлора. Проте поки що (в моїх замовленнях) "проколів" не було жодного разу: сорти відповідали заявленим, схожість - теж. Щиро бажаю вашому магазину подальших успіхів, добросовісних постачальників та багато хороших замовників.))
Ответ администрации магазина:
Добрий день, Катерино! Дякуємо! Прикладаємо всі зусилля, щоб кожний наш покупець був задоволений якістю і ціновою політикою нашої продукції. Якщо навіть виникають якісь запитання у споживача , раді завжди їх узгодити.
5

Людмила
23.02.2019
Замовляю насіння третій рік. Насіння має гарну схожість та відповідає зазначеним характеристикам. Дякую га професіоналізм, швидкість обслуговування. Вдячнич вам клієнтів.
Ответ администрации магазина:
Доброго дня, Людмило! Дякуємо за співпрацю, щедрого Вам врожаю!
5

Гість
19.02.2019
Хотел заказывать у вас семена, теперь сомневаюсь. Почему семена не соответствуют указаным сортам? Где гарантии?
Ответ администрации магазина:
Добрый день, уважаемый Гость! Нет конкретики в вашем отзыве. Хотелось бы понимать, на основании чего вы сделали вывод, что семена не соответствуют указанным сортам ? Вы смогли это определить по картинке ? Описанию? Если делали ранее покупку, и есть несоответствие, напишите номер заказа, будем разбираться предметно. Благодарим!
5

оксана
17.12.2018
я уже купую насіння другий рік .Ідуже довольна по перше дешевше по друге купляєш щозаказала.Але буває і не те що хочеш.Однак дякую вам.
Ответ администрации магазина:
Доброго дня, Оксано! Дякуємо за відгук, що саме Ви маєте не увазі : "Але буває і не те що хочешь ". Хотілось би більше конкретики для того, щоб нам розуміти, на що саме звертати увагу. Дякуємо.
5

Інна
15.09.2018
Вирощуємо солодкий перець на продаж. Цього року з п'яти пачок перцю Гурме (10 грамових) не виросло ні однієї оранжевої перчини , весь перець червоний. Інші сорти відповідали заявленій назві.Контролюйте будь ласка відповідність сортів і насіння.
Ответ администрации магазина:
Доброго ранку, Ірино! Дякуємо за відгук, ми приймемо це до уваги, будемо намагатися більш досконаліше контролювати, як постачальників так і процес пакування. Вибачте за прикрий випадок.
5

Елена
14.09.2018
Очень приятно с вами сотрудничать.Большое вам спасибо.Семенами всеми довольна. Успехов вам и довольных клиентов.
Ответ администрации магазина:
Добрый день, Елена! Спасибо за пожелание, нам очень приятно получать такие отзывы. Надеемся на плодотворное сотрудничество. Успехов, щедрого урожая!
1

Алексей
04.07.2018
Оформил заказ 3187 где было две позиции огурцов проф огурец конкурент и проф огурец голубчик. Сейчас выросли эти сорта с меня ростом (180 см) а плодов на 40 кустах или бочковидные, или вообще нет. Что это за семена? Такие я мог и сам собрать с моих прошлогодних гибридов...
5

Олена
11.05.2018
У лютому робила замовлення насіння Томат Регіон, номер замовлення 3511. Більше 50% не відповідають сорту. Дуже прикро, сподівалися на якісне насіння, а отримали незрозумілий мікс.
3

Татьяна
10.04.2018
Заказала семена 04/04/18, оплатила сразу после подтверждения наличия, в тот же день получила ТТН. До этого момента впечатления от сотрудничества положительные. Сегодня 10/04/18 продукция не получена. После звонка Менеджер магазина сообщила, что они свои обязательства выполнили, и что это недоработка Новой Почты, и теперь я должна самостоятельно выяснять где он. Я лежу с температурой, даже чай себе сделать не могу, поэтому меня ещё больше расстраивает тот факт, что магазин несёт ответственность за заказ только до момента отправки, хотя в норме большинство ИМ решают любые возникающие вопросы до момента получения продукции заказчиком у себя в городе и оказывают постпродажную поддержку. Пишу отзыв с рекомендацией улучшить клиентоориентированность, и даже если сложившаяся ситуация - вина Новой Почты, всё же - с Вашей стороны было бы профессионально выяснить где сейчас находится заказ Вашего клиента, что с ним, и когда его можно ожидать. К слову, прошло уже полдня после обращения в Новую Почту, ответа до сих пор нет. Учитывая все факты сотрудничества, оцениваю работу ИМ по средней отметке.
Ответ администрации магазина:
Добрый день, Татьяна! Спасибо за отзыв. Нами был дан запрос на Новую почту, мы являемся такими же пользователями услуг перевозчиков как и наши покупатели, ответ от операторов тоже не получили, информацию смогли узнать поехав непосредственно в отделение с которого была совершена отгрузка, по информации предоставленной перевозчиком груз был отправлен в г.Днепр ( ошибочно) . Ориентировочная дата прибытия в г Конотоп 12.04.2018г. Сожалеем что произошла такая оплошность ,мы тоже имеем претензии к работе перевозчика. Ваши рекомендации приняли ко вниманию! С Уважением, администрация магазина.
5

Наталья
24.02.2018
спасибо огромное за подарки.очень приятно)
Ответ администрации магазина:
Наталья, спасибо за покупку, ждем Вас еще )
5

лариса
20.02.2018
Третій рік замовляю насіння у вашому інтернет-магазині. Насіння якісне, відповідає замовленим сортам. Посилка надійшла дуже швидко, все в повному обсязі. Дуже приємно вразили подаруночки. Щиро дякую. Так тримати!!!
Ответ администрации магазина:
Дякуємо за відгук! Щедрого Вам урожаю!
5

Виктор
16.02.2018
Здравствуйте ! Заказал семена у вас сбором посылки и отправкой доволен все пришло по списку спасибо всему персоналу за хорошую работу !!!
Ответ администрации магазина:
Добрый день, Виктор! Спасибо за покупку, щедрого урожая!
5

Людмила
16.02.2018
Другий рік замовляю насіння в вашому інтерент магазині (раніше купувала у магазинах). Всім задоволена: швидке і якісне обслуговування та гарний товар. Усе насіння відповіло гарним врожаєм. Успіхів вам та вдячних покупців.
5

Анастасія
16.01.2018
Доброго дня.вже 2 роки поспіль купую насіння в вашому інтернет магазині,продаю росаду,і я і мої покупці задоволені якістю врожаю.схожість насіння чудова як і квітів так і овочів,тому зробила висновок що надалі буду замовляти в вас насіння.Дуже дякую за швитку доставку та подарунки до мого замовлення))))
Ответ администрации магазина:
Доброго дня, Анастасіє! Дякуємо за те, що знайшли час надати відгук, для нас важлива думка кожного покупця, це допомагає нам триматися в тонусі. Сподіваємось, що наша плідна співпраця не буде знати меж ))
4

Гость
15.12.2017
Раиса. Уже несколько лет покупаю у вас семена. Продаю рассаду капусты. Даже рекомендую ваш магазин своим соседям по рынку. В прошлом году брала капусту брокколи выросли метлы, как тут уже их обозвали. Дело не агротехнике. Дали все самое лучшее. В 2017 году, взяла раннюю цветную капусту для продажи рассады. У всех кто покупал у меня рассаду выросли опять те самые метлы. Маленькие головки капусты брокколи были поздней осенью, но я заказывала Снежный шар раннюю! Может уже пора выбросить семена тех метел, и торговать нормальными?
5

Тетяна.
04.12.2017
Я вдячна, що «мою недовіру до вашого насіння» ви готові компенсувати особливими умовами. Замовлення робитиму, тому що за 5 років це перший інцедент з насінням помідорів вже згаданих сортів. Надіюсь, що останній
5

Тетяна
04.12.2017
номер накладної, де купувався сорт Санька 2471 від 21.12.2016 на суму 400 гр. ПРОФ томат Хурма, ПРОФ томат Санька, ПРОФ перець Подарок Молдови,ПРОФ перець Каліфорнійське чудо, ПРОФ перець Золотий ювілей, квіти сальвія блискуча червона. Насіння елітсортнасіння на базарах не купувала, навіщо платити дорожче, це по- перше, подруге, ви можете подивитися по обсягах замовлення, що ризикувати не буду. В 2016 році одне замовлення - самовивіз, друге - Новою поштою. кошти переказувала через приват 24 передоплатою (звикла людям довіряти), отже дати замовлення можна відслідкувати. Гроші за товар по накладній 2471 перераховані 22 .12.2016 Бо ви з мене чуть не брехуху зробили, вимушені ніби оправдовуватися.Я розумію, що вам не легко контролювати якість насіння. Але про такі факти не можна мовчати. Будь ласка, надалі українською
Ответ администрации магазина:
Доброго дня, Тетяно! Вибачте, ми ні в якому разі не хотіли Вас звинуватити в неправдивій інформації. Дякуємо за те, що прописали номера накладних. Наша компанія на ринку більш ніж 20 років, ми намагаємось контролювати якість насіння, щоб наші покупці були задоволенні, але, на жаль, бувають такі прикрощі. Для нас дуже важливо, що Ви (наші клієнти) не залишаєтесь байдужими і повідомляєте нам про сортову невідповідність, тощо. Ми також сподіваємось на те, що це був єдиний прикрий випадок, і ми сумісними зусиллями вийдемо з цього положення і досягнемо бажаного результату – якісне насіння. Гарного вам дня. З повагою, адміністрація магазину.
5

Тетяна.
04.12.2017
Напишіть на мою електронну адресу mmmmtamimmvm@mail..ru
Ответ администрации магазина:
Татьяна, вы действительно звонили нам (главный офис) 26/06/2017, писали 28/08/2017 и в сентябре 2017г и все ваши претензии мы приняли к рассмотрению. В каждом конкретном случае с вами ВСЕГДА разговаривал наш сотрудник ( агроном) и отв. лицо за поставку и качество товара, хотя из вашего сообщения в интернет-магазине этого не следует. Согласно данных интернет- магазина вы покупали у нас один раз 08.01.2015 году, где заказали два томата ПРОФ Малиновое родео, ПРОФ Золотая жемчужина , которая сейчас конфликтная. Для выяснения таких претензий нужно время и данные, не только фото, но и накладные, заказ, сам пакет с партией и годом фасовки. К таким претензиям мы просим предоставлять не только фото ( готовой продукции), а так же, в обязательном порядке фото Самого Пакета ( с двух сторон) + номер накладной. На рынках много подделок, поскольку напечатать ПАКЕТ сейчас не составляет больших проблем. Вы многоразово контактировали с нашим представителем, который рассказывал вам, как идет рассмотрение этого инцидента. Поскольку семена в пакетах имеют длительный период хранения, на рынке всегда присутствуют пакеты разных периодов фасовки, так и разных периодов продажи, так и разных условий их хранения. Чтобы дать вам однозначный ответ нужно учесть много конкретных фактов, которые вы, к сожалению, назвали не все, что усложняет и затягивает работу. Поставщики приняли наши претензии, но внятно ответить не могут, потому что, нужно говорить конкретно по каждой партии, что в данном случае остается неопределённым. Кроме того, при возникновении претензий к качеству товара (семян) проводят грунт контроль - а это время, примерно год. Поэтому, получить быстрый конкретный ответ на ваши претензии не предоставляется возможным. Есть возможность понять и компенсировать ваше недоверие к нашим семенам тем, что предоставить конкретный товар согласно вашего нового заказа, если вы его сделаете, из прихода товара 2017 года и оставить нам такой же товар ( образец) для проведения грунт контроля в 2018 году. Это вам было предложено в телефонном разговоре 04/12/2017 года. Если вы согласны с таким способом решения возникшей проблемы - ждем вашего заказа. Указанный вами электронный адрес блокируется при отправке. ....mail.ru
1

Тетяна
04.12.2017
Фото скидала на адресу elit_bogdanova@uk.net. номер накладної зараз сказати не можу
Ответ администрации магазина:
Добрий день, Тетяно! Це електронний адреса головного офісу, як тільки нам дадуть відповідь, ми обов'язково її перешлемо.
Показано 120 (всего 58 отзывов) Страницы: 123 > 
Ваше имя:
Отзыв:
ЗАМЕЧАНИЕ: HTML тэги не поддерживаются!
Оценка работы магазина: Плохо Отлично

При покупке от 200грн , скидка 5% ( скидка учитывается после обработки заказа )

Минимальная сумма заказа в нашем магазине 100грн!